Zzzzzznark...

Himmel vad jag är trött. Usch, helt slö o slapp i kroppen men sådär skönt avslappnad. Det är tack vare hård träning...finns inget bättre :)
Eftermiddagen för oss innebar lek hemma hos Lucas...Moa o lucas lekte på hans rum och vi var där nere med småttingarna Albin o Alina.



Något mörkt foto, jag vet men de var med mobilen så de får ni ta ;) När vi sen kom hem vid 17 tiden så var maten klar och efter det blev det bad för kidsen...





Nu sitter vi i soffan o kollar på finalen av Americas next master chef...kul program. Sen blir det kvällsfika och Biggest loser och du är vad du äter...jag kan se en röd tråd i våra program...Mat och träning...hahahha. Skoj!!
Nä...tvn och soffan o min mans famn kallar..Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0