Vilket bry :(

Jodå såatt ehm,....vi var ju på den där rean igår som alla, inkluderat mig själv, alltid bara måste besöka och det var i stort sett bara skit :( Vi köpte ett par strumpbyxor till Moa, ett par byxor till Albin, två tröjor till Albin och en klänning till Moa. Inget mer. Där var faktiskt inte så mycket, i alla fall inte i den storleken/avdelningen vi letade på. Men vad gör det...det finns ju internet och där finn sockså mellan dags rea så igår kväll klickade jag hem nedanstående från MQ:




Vad tycks? Jag tycker själv dem ser bra ut här men de vet man ju aldrig hur väl det stämmer överrens med verkligheten så det blir till att prova när dem dimper ner i brevlådan. Annars är det 2 veckors retur rätt och jag kan välja mellan att skicka tillbaka eller ta dem till en MQ affär o byta där. Smidigt och ingen trängsel..hahhaha
Nu ska jag starta min pluggning, Albin är dock uppe med mig för han mage är katastrof....Han (uräkta ordvalet) skiter ner sig 2-3 gånger om dagen och ävenså denna morgon så pyjamas byxorna varallt annat än vita, så tvättmaskinen rullar redan här hemma i alla fall.....Det är så tråkigt så blir nog ett samtal till bvc för att höra om det kan vara något fel på magen. Han verkar lite berörd av det också och det tror jag det, göra på sig så många gånger om dagen kan inte vara kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0