Underbar tid..

Ja, nu är det den här underbara morgon tiden då resten av familjen sover o jag får sitta här i köket i lugn o ro med bara mig själv. Det är faktiskt en bra rutin :) Tycker vi om! Har fått pluggat på bra igår kväll och lite nu på morgonen så rent tidsmässigt ligger jag i fas men vet i f*n om jag ligger ifas med det mentala...tror inte det. Känns inte så..
Nu vaknade Albin och visst fanns det nummer 2 i blöjan men han verkar ändå piggare så vi får se hur det går med maten idag annars blir det vårdcentralen.
Mina planer för idag är annars att ta mig till Camilla för lite frukost fika...ska bli så mysigt och kul. Var ju så längesedan vi sågs....



I eftermiddag får jag se om det blir en löprunda, det är min tanke i alla fall. NU, ska jag göra färdigt min sista uppgift sen blir det till att göra frukost till familjen.. Ha en bra freag alla....imon är det sista dagen på detta året. Nyårslöften?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0