Sovmorgon in i det längsta

Jajajmen...kvart i 8 vaknade vi här hemma och inte förrän lite över 8 tog jag upp Albin. Så det blev sovmorgon ända in i det sista. Vid 20 över 8 brukar vi gå till dagis. Så de blev tajt. Som tur är så är ju Dennis hemnma. Han tog Moa o Nisse och gick till dagis och jag tog Albin här hemma. Han hade fortfarande inte fått kläder på kroppen och klockan var kvart i 9. Jag tycker inte riktigt om när det blir så stressigt men allt gick ju bra. Att Albin hade gjort nummer 2 i blöjan så det var i sängen och på pyjamasen också hjälpte ju inte till direkt. Han fick ta sig en dusch :)
Nu kommer väl snart Dennis hem och då ska vi träna och sen ska jag plugga lite...Albin är inte på sitt bästa humör idag så får väl se hur mycket som blir gjort här hemma. Nä..nu ska jag ut o röja i köket....här är en bild på mina julefina naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0