Regn o rusk..

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton och vädert där ute är allt annat ön juligt. DET ÄR HÖST!!!! Va F*N!!! Det är ju inte så det ska vara :( Lite snö över jul o nyår tycker jag allt gott att vi kan få men det ser ju inte lovande ut direkt. Istället är det regn och blåst och ca 5-6 grader....vill inte ha det så!! Men men...bara att gilla läget, finns ju faktiskt värre saker ;)
Idag blev det uppstigning vid 7 och frukost i magen, mys framför tvn och påklädning. Vi hade följe hela familjen till dagis och lämningen är gjord. Dennis är just nu iväg o tränar och jag ska försöka ta tag i nästa kurs i skolan. Ekonomistyrning...har faktiskt läst ett kapitel och det handlar mest och olika sorters kalkyler hit o dit...mindre kul kanske men de ska tragglas igenom det med :)
Vid 11 ska jag hämta fotona som vi tog förra veckan hos fotografen och sen ska jag bege mig ner för ett pass på gymmet. I eftermmiddag efter dagis blir det lek med Lucas...
Ha en bra dag alla för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0