Nyårslöften

Har ja några nyårslöften? Det e frågan...ja tror egentligen inte att ja har det. Har så svårt att hålla dem i vilket fall som o ja vet att det inte fungerar när ja säger att "ja ska inte äta onyttigt på en månad" osv....
det håller inte för mig så mitt löfte till mig själv är helt enkelt

* ta en dag i taget...inte bestämma framåt utan ta varje dag som en ny dag o göra det absolut bästa av den :) Vad tycker ni om de?

Förstås så finns det önskningar o tankar om att ja ska
* träna 3 dagar i veckan
* bara äta onyttigt o gott på lördagar
* vakna varje morgon o le o säga till mig själv att idag kommer det bli en riktigt bra dag
* göra minst en god gärning varje dag...
* ta hand om mig själv o min kropp...ja har bara ett liv o det ska JAG leva
O så här kan ja ju fortsätta till oändlighet därför blir mitt nyårslöfte så simpelt, men ack så fullt o innehållsrikt som ett löfte bara kan bli...
Jag ska ta en dag i taget o göra de absolut bästa av den dagen!!

Nu är 2012 mer än välkommet o jag står redo för alla nya motgångar, medgångar, prövningar o dylikt som kan tänkas komma..
GOTT NYTT ÅR ALLA....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0