Nya rutiner

Ja, det är ju så att för att nåt nytt ska få plats måste nåt annat bort eller minskas. Nu får det bli så även här. Skolan har kommit in, dock befunnit sig här sedan september. Men då var jag mammaledig och själv hemma. Nu är jag mammaledig och Dennis och barnen är hemma...vi gör så mcyket annat på dagarna att skolan kommer bort sig. Så för att inte ta bort nåt i mitt liv så minskar jag istället på sömnen ett par dagar i veckan. Sitter på kvällarna och som nu, gåt upp tidigare än familjen för att plugga lite. Det tyckte ja var en bra idé eftersom jag ändå är en morgon människa och är som effektivast på morgon/fm.  Så nu är det bara att fortsätta....jag bjuder på en bild av barnen tagen på lekplatsen igår när det kom lite snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0