Ny vecka...nya tag!

Så var vecka 49 kommen, det betyder...inte många veckor kvar på året :( Året har rusat förbi och det har hänt så ofantligt mycket så de är kanske inte så konstigt. Ett år med många blandade känslor. Men nu idag är det måndag och Dennis gick på en ny jour vecka i morse kl. 8 och det vet ni vad det innebär :) det har blivit en mysig gröt frukost och lämning på dagis. Sen har jag o Dennis, o Albin så klart, varit nere på gymmet och tagit oss ett hårt pass. Känns i kroppen. Nu är min tanke att jag ska ta mig en dusch och när Albin sen vilar middag sla jag plugga. ETT STORT MÅSTE!!!! Tenta på fredag.....hua, vill inte tänka på att det är så nära. Hoppas jag klarar den.
Men men...nu blir det duschen och sen lunch fix...trevlig måndag alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0