Nobeldagen

Idag är det den 10 december och det är exakt ett år sedan vår käre lille Albin var beräknad. Att han sen inte kom den dagen kunde man ju anat :) Han valde att komma 4 dagar senare. 
Det är även Nobeldagen och därför är flaggan hissad idag. På Nobeldagen delas nobelpriset ut i följande kategorier fysik, kemi, fysiologi eller medicin, litteratur samt fredsarbete. Detta sker i Stockholm, Sverige och i Oslo, Norge.
Tänk om vår lille Albin skulle kommit på denna dag, då hade dem flaggat varje år på hans födelsedag. Det är också 21 dagar kvar av året....de är inte mycket alltså och sen börjar ett nytt och förhoppningsvis bättre år.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se om jag kan leta fram lite juliga kläder i min garderob för att försöka sprida julstämningen nmågot mer. Sen laddar vi inför julfest :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0