Mitt i natta

Jajjamen, vid hlav 3 i natt vaknade jag av att Nisse höll på så jag tänkte att jag går in till Albin ockås o kollar honom. Jodå, det luktade så illa i rummet. Det luktar som att han kräkt men det är från andra hållet och så var han varm...Gick ner bytte blöja och tog tempen, 38,5, gav honom alvedon och gick upp o la honom igen. stackare!! Sen hade jag svårt att somna. Tänk att det kan skifta så fort från att vara djupt sovandes till att vara helt klar vaken på mindre än 1 minut...konstigt. Vi funderar lite på om han ska få en tid till läkaren med tanke på att dessa diaréer har pågått i rätt många dagar och nu har han feber också. Han är jätte förkyld också. Säkert bara ett viurs som dem alltid säger men man vet ju inte. Vi får avvakta under dagen och se. Han verkade relativt pigg nu på morgonen. Visseligen har vi precis gått upp och kolckan är halv 9...hahhaa. Skönt.
Idag då...nä, inte mycket på schemat. Blir en löprunda i alla fall och sen ska jag plugga och så hade jag tänkt rensa i barnens rum, får se om det hinns med...sen får vi kanske ta oss i kragen och göra den där handlingen till nyår. Vi ska ha eddie, maria o theo här på middag så det blir en lugn nyår...skönt. Nyår är så överskattat :) Hahha...nä, nu ska frukosten göras....ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0