Min dag...

Ja, min dag har varit ganska så blandad. I morse blev det lite tvätt o städ och lämning av Moa. Dennis är fortfarande inte ok o håller sig ganska så passiv :( Hoppas han mår bra på lördag när det är hans födelsedag och vi ska ha en mys dag :) Åhhh...jag längtar, ska bli så mysigt. Det blir tur på stan, middag på restaurang och hotellnatt på Hilton. Låter väl härligt?! Om ni bara visste.....som vi ska slappa och ta hand om varandra.
Nu kom jag bort från ämnet....idag...Jo, efter Albins lunch så åkte jag in till malmö och kollade i affärer och handlade lite, både behövande och mindre behövande ;)
När jag sen kom hem så hämtade jag Moa o sen handlade hon o jag inför lite bak. Idag blev det pepparkakshus bygge och vanliga pepparkakor. Får se om det kanske blir lussekatter imon.
Sen blev det matlagning och därefter ett bad för barnen...efter bak och Albins "jag äter själv" metod så var det ett behov. Lite bilder från idag....









Nu är  jag lagom slut i huvudet och känner att jag behöver kaffe....och en skön soffa att slappa i...Puh!!! Att vara 2 barnsmamma tar på krafterna...med mycket glädje och kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0