Mitt år 2011...

Ja, min tanke var att jag skulle dela med mig av ett inlägg som handlar om året som gått. Nu när jag kollar runt på de bloggar som jag brukar kolla runt på så ser jag att det är fler som jag, så klart, tänkt samma tanke. Skillnaden är att när jag går tillbaka för att kolla igenom året i bilder så är det bara foton på barnen...hahhaa...
Så nu då ?!...ja då?! ska inte jag kunna göra ett sådant inlägg?! Hmmmm.....JO, så klart!!! en kort sammanfattning bjuder jag på :)...Vill ni läsa vad vi gjort under vårt år så kolla gärna ute till vänster för där hittar ni arkivet och jag kan garantera er att det är faktiskt kul att gå tillbaka o läsa. Såååååå mycket som har hänt. Helt galet!!!

Året började turbulent...ett liv kommer och ett annat går bort..så sant så...Lille Albin kom till världen (14 dec 2010) och morfar (17 dec 2010) och mormor (1 jan 2011) gick bort..

                           
Vi insjuknade hela familjen i influensan och lille Albin som bara var 3 veckor fick en hård start i livet och det blev en del på sjukhuset

 

Min "stora" fina flicka fyllde 2 år



det blev mycket lek och mys för syskonen. de skulle ju "hitta" varandra och skapa sin värld..

          

Mycket lek med Lucas o Alina har det hunnit med...

     

Jag fick en ny frisyr, som snart ska bli ny igen...haha det blev även ett sexparty och tjejfest detta året :)

  

Albin fick sitt dop...

  

Ett par besök i skogen har vi hunnit med...

     

Vår underbara lilla Semlan gick bort i en väldigt tragisk olycka :( *snyft*



Albin växte till sig och började få smakisar...gott tyckte han :)



Många lekstunder med Anna-Karin o Elin har vi också hunnit med

  

det blev en tur till Skånes djurpark



Våren kom, älskade vår och vår lilla Nisse fick något som kallades vattensvans och även en muskelinflammtion i ryggen :(



En tur till Folkets park har vi också gjort och sommaren kom och med grillsäsongen...



Moa blev rumsren som  jag kallar det men bjölfri som jag antar att övriga sverige kallar det :) hon började även cykelträna på sin cykel med stödhjul och klarar det nu galant

 

Min Dennis startade utbildning som brandman o jobbar nu som deltids brandman...



Shopping har det ju så klart också blivit under året...ett stort MÅSTE ju, eller?



Fast man har glömt det så hade vi faktiskt en del varma dagar och även lite bad blev det



Även till Tosselilla tog bilen oss denna sommar...



Midsommaraftons firande med min pappa o Linda hanns det så klart med...



Ett par barnlediga nätter/dagar har jag o min Dennis fått och en av dem var vi på 30 års fest



Mycket, mycket utelek



Jag startade mina studier på Eslövs yrkeshögskola till redovisningsekonom



Många träffar med nära o kära



Ännu en utflykt...denna gången till Bakken i danmark...kuligt



Så många utflyker..även Zoo i danmark fick ta emot oss för ett besök



Jag sprang Malmö Halvmaraton som är 2,1 mil långt...



Klart jag inte har glömt den årliga trippen till Lalandia...



efter resan var vår "välkommen hem" present...råttor i förrårdet...kul. NÄ!!!



Jag fick chansen till ett par utekvällar som Caroline och inte mamma Caroline..trevligt :) bland annat Robert Gustavsson 25 år och ett par bio besök



Så klart även 2 turer till Ullared för shopping har det blivit...stående.



Även jag har fått fylla år...hela 27 år har jag hunnit bli. Tänka sig va?! :)



Ett par turer på olika lekland har också hunits med och det är ju bara för roligt och man glömmer helt plötsligt bort dem där 27 åren man har blivit..hmmm..



Som den mamma man är så har vi ju så klart fått bakat också år 2011



Vintern kom igen och med den dagen då  jag blev fru Jensen och min älskade man fyllde 30 år.



Vår "lille" Albin fyllde 1 år



Ännu en jul är firad



Och det nya året ska idag ta slut...det har varit ett omtumlande år med mycket upp o ner. Det nya året kommer bjuda på en ny vardag då jag ska snart börja jobba och livet som föräldrarledig är slut :( Jag ser framemot det nya året Väääääääldigt mycket och jag återkommer senare under dagen med vad man kanske kan se som mina nyårslöften....

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0