Måndag o 5 dagar kvar..

Måndagen den 19 december...5 dagar kvar till julafton. Skoj!!! Jag sitter o pluggar, Dennis är iväg med Moa på äventyr och Albin ligger i sängen o ska sova, Har dock legat där uppe i 1 ½ timme nu utan att somna men borde väl snart ge med sig. Jag tänker i alla fall inte ta upp honom. Han gnäller inte eller nåt, bara leker och "pratar"...trams! Jag känner mig själv trött och hade gärna lagt mig på soffan en timme eller så men nä...nu är det hårda tag i skolan med tanke på att kursen varit igång i en vecka och jag har inte gjort ett dugg :( *ångest* men men...nu är jag på gång igen :)
I eftermiddag händer de väl inte så mycket, kanske en tur förbi Dennis föräldrar annars en lugn och mysig eftermiddag hoppas jag. Nä...nu ska jag ner i boken igen. trevlig måndag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0