Lite värre idag..

ja,om jag hade ont i min kropp igår så är det inget jämfört med idag...hahha, det känns lite överallt. Ont ont ont men skönt....
Nu är vi alla vakna och påklädna och ska snart ta bilen till dagis, för ovanlighetens skull :) Vi ska nämligen köra direkt till ica maxi efter lämningen. Imon ska vi ha kalas för Albin och det behövs handlas hem till det så klart. Det blir kalas uppdelat i 2 omgångar för vi har inte plats till alla :( Tråkigt men så får de bli. Dennis sida på förmiddagen och min sida på eftermiddagen.
Annars idag blir det en löprunda och så får jag väl ta o tvätta o städa upp lite. Den där tvättkorgen blir banne mig aldrig tom :( O ikväll ska jag äntligen få vara "bara" Caroline och inte mamma Caroline. Jag ska hem till Louise och vi ska beställa mat o bara snacka. Kommer bli så mysigt och skoj :) Nä, dags för tandborstning....trevlig dag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0