Lite upp o lite ner

Dagen idag har gått på som vanligt. Vi har fått gjort allt som stod i föregående inlägg förutom den där löprundan. Jag bestämde mig för att hoppa över den när vi var ute på morgon promenaden...fy attans vad det blåste. Jag hade nog inte rört mig enb centimeter på vissa ställen. Vindarna var hårda :( Men ,men...barnens rum blev rensade på leksaker dock inte Albins garderob som också är i behov av genomgång. Får bli en annan dag, inte så att det springer ifrån mig direkt. Handlingen blev också gjord så nu ska maten bara lagas :)
Det blev inte i heller så mycket med pluggandet...svårt att få ihop det när alla är hemma samtidigt. Men en stund blev det och även nu ikväll blir det en stund. Dennis är ändå iväg hos ett par kompisar.
Med Albin är det sådär, blir nog ett samtal till vårdcentralen imon. Han har i och för sig inte bajsat så mycket idag, i natt, i morse och efter middagsvilan...ganska vanligt väl? Men de är ju i allt annat än fast form :( Feber har han också haft idag, dock inte så hög men 38,2 nu vid sänggång. Äta vill han inte i heller, och alla som känner Albin vet att äta är en favorit sysselsättning för honom. Så nåt är fel. Idag har han ätit sammanlagt 2 ½ portion gröt och en halv banan, lite blåbärs soppa och massa vatten har han druckit. Det är inte mycket och speciellt inte för en påg som dalar lite på viktkurvan...så är de inte bättre vid frukost imon så får de bli ett samtal till vc. Det är synd om honom :(
Men men...nu ska Moa i säng o sen ska jag plugga...trevlig kväll alla.



detta är Moas egna foto som hon tog av Albin i bilen i förrgår...bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0