Jobbig dag :(



Idag är det en jobbig dag. Idag för exakt ett år sedan somnade min söta, underbar och goa morfar in och bilden ovan säger exakt som det är. "Det finns stunder i livet när du saknar någon så mycket att bara vill ta dem från dina drömmar och krama dem på riktigt" Så sant så....
Jag tänker på mormor o morfar i stort sett dagligen. Att jag stod dem nära, det visst jag och att dem betydde mycket för mig, det visste jag men jag trodde aldrig att jag skulle sakna dem så här mycket som jag gör. Jag saknar dem jätte mycket och skulle verkligen kunn agöra allt för att träffa dem en sista gång.
Mormor träffade jag på sjukhuset dagen innan hon gick bort men morfar hann vi inte till. Det var en svår tid. För Albin var bara 3 dagar när morfar gick bort och att känna glädje för honom men samtidigt känna sorg för morfar var jätte konstigt o jobbigt :( Även idag...idag ska vi ha kalas för Albin o vara glada för honom men morfar kommer finnas i mina tankar hela dagen.
Igår innan jag körde till Louise så var jag in om minneslunden och tände ljus, det var mörkt och fint med alla ljusen som var tända.



Mormor o morfar...jag hoppas verkligen att ni har det bra, var ni nu än är och att ni har koll på mamma, mig o syrran. Att ni får vara tillsammans hela tiden, precis som ni ville. Att ni mår bra, så ses vi förhoppningsvis en dag längre in i framtiden. Älskar er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0