Jag borde, men...

Usch ja, nu när det är nära tentan så vet jag absolut inte vad jag ska läsa mer på. Pluggade bra igår kväll och har suttit mycket under dagen och det känns som att jag kan lite av allt och det får väl räcka eller? Usch, vill bara få den gjord. Tror i alla fall inte att det blir mer pluggande ikväll eftersom jag känner mig ganska så "nöjd", då är det nog bäst att lämna det vid det och sen bara hålla tummarna för imon :) Gör det vet jag, håll era tummar !!! Istället blir det nog en tidig sänggång med en annan bok i näven....
Eftermiddagen har rullat på o jag o barnen har varit hemma hos Anna-Karin o Elin för lek och lite utomhus promenader. Vi kom hem kl. 17 och åt middag. Sen blev det lek o bus med Moa o Albin innan det var tecknat och sänggång.
Är lite kluven inför morgondagen. Mamma ska passa Albin medans jag är i Eslöv och skriver tenta och Moa ska på dagis...eller ska hon det?! Vet inte om jag ska lämna henne till mamma också. Hade hon nog hellre velat...Dennis har ju jouren så han kan inte ha barnen så det blir lite rörigt imon och en tidig morgon. Jag ska börja skrivningen kl. 9...:( Åhhhh....det är så skönt när den är gjord och man kan helt slappna av för ett tag. Beställde böckerna till nästa kurs och dem kostade mig 1140 kr :( suck!! Finns ju betydligt roligare saker att lägga pengarna på...
Nä...nu blir det lite slappa innan bädden kallar...god natt alla o sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0