Himla mörkt :(

Tittar ut just nu och man skulle kunna tro att klockan var närmare 17...det är så mörkt där ute. Tur det finns lampor :) Hela förmiddagen har jag tvättat o städat...uppe o nere. Borde ju plugga, jag vet....men de är precis som om det är stopp. Jag vill inte riktigt...vet inte var jag ska börja och vad jag ska repetera osv...Lite gegga i hjärnan just nu så jag skriver här istället :) sista maskinen tvätt är snart klar o då ska den hängas upp och SEN ska jag ta tag i boken en liten stund innan hämtning.
Efter dagis händer det inte så mycket, hem o leka med barnen eller så kanske jag kan plugga lite då...får se. kl. 17 är det åter dags för gympa...näst sista gången och på lördag är det julfest som jag, barnen och Linda och hennes barn ska gå på. Blir trevligt...kanske kan bygga upp julstämningen..
Har blivit lite dåligt fotograferat så därför bjuder jag på en bild som underbara Linda har fotat på mig och min älskade man...


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild. Den på barnen på förra inlägget med:) skitfin klänning med:)

2011-12-07 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0