Helt slut....

japp, här är batterierna helt urladdade. Puh! Vaknade i morse med värsta huvudvärken och träningsvärken...en skön värk och en mindre skön värk :( Men men...dagen går vidare så klart. Lämning på dagis och sen hem o plugga. Lite städ där emellan och sen plugg igen. Idag gjorde jag faktiskt något jag aldrig gör...jag la mig på soffan en halvtimme och skönt var det.
Sen var det dags för hämtning...lite tidigare än andra dagar för idag var det tid för fotografering kl. 15. Så hem och gjorde ett klädbyte på barnen och sen iväg till fotograf Marie. Det blev familje-, syskon- och enskild fotografering. Enskild på Albin då eftersom det var han 1 års foto. Resultat:


 
Mina underbara barn...ska bli kul att se resterande foto också. vad tycker ni?!
Ja, underbara är kanske inte rätta ordet efter Moas mindre roliga och givande eftermiddag. Åhhh...vad jag blir trött. Vi skulle till Lucas o Linda och äta middag men vi fick helt enkelt ställa in det för Moa började direkt efter fotograferingen. Skulle inte ha jacka när vi gick ut och hon hade kort ärmad.....suck! Till slut fick jag tvinga på henne jackan och satte henne i bilen, arg som ett bi och under bilresan hem så krånglade hon sig ur bältet och var helt lös i bilen. Som hon håller på alltså....omöjlig. Orka!! sen har det bara fortsatt hela eftermiddag och jag är nu helt slut i huvudet. Dennis är iväg på julbord med brandkåren och jag vet inte när han dyker upp igen men men...jag ska försöka skriva ner dem sista julklapparna på lista och kanske få pluggat lite till...Hoppas ni alla där ute har haft en bättre eftermiddag än vi. Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0