Hallå hallå...vem där?

Tänk att barn, trots att dem är så små, fattar och förstår så snabbt o lätt. Albin är så söt och när han får tag på någon telefon så tar han den till örat och så låter det som om han säger hej :) Hahahha..min påg det!



Under eftermiddagen har det blivit massa lek på barnens rum och sen har jag tagit mig en löptur och vi har lagat o ätit mat och Dennis har sprungit och barnen är nattade och sover gott båda två. Albin fick en reaktion på sprutorna, han fick feber och hade ont i sina ben. Eller när man tog på låret där han fått sprutan så såg man hur han ryckte till och tog ner sin hand där o så blev han ledsen. Hoppas han mår bättre imon. Stackare...inte lätt att bli 1 åring.
Nu ska jag o min älskade ta oss en god kvällsfika och sen blir det soffmys och laddning inför morgon dagen. Nu är det no more dagis för Moa förrän den 10 januari. Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0