Glädje, glädje o åter glädje :)

Finns det något mer underbart i öronen än barnskratt? Nä, inte för mig. Det är så hjärtligt och ärligt. Helt underbart!! Det ger mig sådan glädje och jag blir så varm o glad :)
Mina älskade barn är så otroligt kittliga och jag brukar alltid busa lite med Albin när vi tar på pyjamasen. Kittlar honom o leker tittut...tycker han är toppen och jag tycker det själv känns bra att få avsluta hans dag med massa skratt....
Tanken var att det skulle komma en video här men det verkar inte fungera så vi får se om det kommer igång lite senare.
Nu ska jag ta mig en (TRO MIG!!!) välbehövlig dusch och sen blir det en god kvällsfika och därefter ska jag fortsätta med mitt 2011 inlägg...det blir lååååångt. Håll ut!!! Trevlig kväll alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0