Frusen..

Usch ja, vad jag fryser. Blev kall på morgon rundan och har inte blivit varm sedan dess... får nog ta o göra mig en kopp te. Det värmer alltid gott :)
Idag är det riktigt fint väder, solen skiner, liteb  låsigt men frisk luft. Kallt förstås :) Nu är det bara 15 dagar kvar till julafton så snart tycker jag faktiskt att snön kan börja singla ner så sakta..eller? Ingen riktigt jul utan snö enligt mig. Det höjer ju upp stämningen till max...
Jag har precis lagt Albin, han är lite små febrig...ligger runt 38 grader så vi får se vad det blir av det. Nu ska jag plugga, sista dagen idag. Tenta imon.....wieeee! Nervös!!!! Sen blir det lite lunch och i eftermiddag efter dagis hämtningen så ska vi leka med Anna-Karin o Elin. Skoj :)
Nä...tillbaka till boken innan de är dags för lunchen...ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0