Fru Jensen om jag får jag be :)

Jajamen, nu var det gjort...jag är gift! Jag har fått min man och nu är vi man o fru. Konstigt?! Nä...känner ingen större skillnad direkt. Det som direkt är annorlunda är namnet. Ovant att se sitt namn med ett annat efternamn. Men kul...otroligt kul :) och detta har vi gjort i all hemlighet..förutom 2 vittnen som behövdes vid vigseln i rådhuset. Vår dag var helt underbar och perfekt. Kunde inte blivit bättre och jag skulle aldrig vilja ändra på något alls denna dag.
Det blev vigsel kl. 13 och det gick snabbt



och ringar byttes...fina är dem :)



Efter det blev det incheckning på Hilton hotel i malmö och klädbyte till lite mer avslappnad utstyrsel och sen promenad, lunch och lite shopping på stan. En riktigt mysig dag som även inkluderade ett varmt bubbelbad, lite god dricka och tilltugg och vanliga hederliga sällskapsspel...alfapet och yatzy.
Sen blev det restaurang besök och innan sänggång så blev det en god uppfriskande drink...en helt perfekt dag hade vi...tyvärr sprang den förbi alldeles för fort och nu är vi tillbaka i vardagen. Fast nu som gift par...underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Oh så fina ni är!!! Grattis

2011-12-05 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0