Fler sådana tack... :)

alltså denna dagen har varit en riktig toppen dag och det får gärna komma fler sådana här tycker jag. Allt har flytit på, barnen har varit så himla snälla och goa hela dagen. Dem har lekt så fint och busat och myst...inget bråk :) en helt underbar dag enligt mig.
På förmiddagen var vi hemma hos Dennis syster där farmor Bodil passade Kasper, Klara o Theo. Tyckte synd om henne att ta alla tre barnen + att hon inte mådde så bra så vi tog oss dit och lekte.
Under eftermiddagen har vi varit hemma, jag har fått pluggat en del trots Moas munglapp ;) När Albin vaknade så hade vi allihop fika stund på Moas rum med frukt och jag o Dennis drack även kaffe. Det var mysigt <3
efter "fikan" så lekte barnen där uppe, Dennis kollade fotboll på tv och jag pluggade. Sen blev det promenad för mig, Nisse och barnen, Dennis har jouren idag. Vi stannade till vid båten för lite lek och sen blev det hemgång och matlagning. Nu är båda barnen i säng och vi har en lugn o mysig kväll i soffan. Och gissa vad jag ska imon....REAN!!!!!! Woho...se upp där ute. Nu hoppas jag på fynd med stora F :)
Vi har fortfarande imnte hämtat kameran hos Dennis farmor så håll till godo med mobilfoto...



Idag mös barnen på ordentligt och så här såg det ut ikväll framför Bolibompa. Albin kröp upp till Moa hela tiden och la sig där :)



Kolla in Albin....som han skrattar och pekar på tvn. Ser nästan ut som om han ser nåt kul på tvn och säger "hahaha....kolla!!"
Mina älskade små gosingar....ni är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0