de är måndag idag....

Ja visst är det de och min dag idag har varit helt ok. Efter Moas dagis var vi en tur runt med Linda, Lucas o Alina förbi båten för lite snabb lek. Väl hemma i värmen igen så kom Maria o Theo förbi. Dem åt middag hos oss och lekte så klart. Hennes Eddie och min Dennis är ju bröder och har jouren på brandkåren samma vecka...så då får vi passa på att gnälla och tycka synd om oss själv ihop :)
Nu håller jag på att tvätta och barnen är lagda och sover gott båda två..Dennis är på övning så jag ska passa på att plugga lite till...som sagt, uppgifterna tar evigheter att göra så hinns inte så mycket på kort tid :( men men....jag får ta tillfället i akt.



Att tänka tillbaka till i lördags när jag fick chansen att bli fru Jensen gör allt lite lättare ;) När jag sprang runt i vårt hotell rum med morgonskorna och bara mös och hade inga måsten eller behov av att tänka på tiden....de gör mig glad och ger mig energi. Det var en underbar dag :)
Trevlig kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0