Christmas day

Ja, för oss är det juldagen idag och med den en massa sjusovare som inte kommer upp förrän närmare lunch. Vi var ute och rörde oss vid halv 10 tiden och det var inte många varelser vi stötte på. Vi skulle ju vara så duktiga och bege oss in till Ica maxi för en storhandling och var där redan halv 10 med tanken...klart det är öppet. Icke icke...(o så undrar jag varför vi inte möter någon ut) dem öppnade kl. 10. Det fick bli en tur till Media markt, som konstigt nog var öppet...dem öppnar i vanliga fall kl. 11 en söndag?!
Jaja, vi fick vår storhandling och hem kom vi också. När Albin sov så slappade vi andra tre i soffan och plurade till lite. SKönt! Efter filmen så blev det promenad och sen lek här hemma, matlagning, mer lek och läggnigar. Albin sover och snart är det Moas tur.
Imorgon börjar mellandags rean och jag vill så gärna dit men Dennis ska hem o hjälpa sin bror med deras nya lägenhet så dem får ordning där. Och sen har han tagit på sig jouren från kl. 11 sp jag kommer ingenstans...eller jo, det gör jag ju men aldrig i mitt liv att jag tar med 2 små barn på rean. ICKE...får väl bli en tur på tisdag istället och hoppas på att dem bästa sakerna inte är slut...hahha.
Jaja...vilket ordbajsande det blev...om egentligen ingenting. Så kan de gå... Nu har jag laddat ner photoshop så nu ska jag fixa med våra fina bilder från vår bröllopsdag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild:)

2011-12-26 @ 11:28:10
URL: http://ungmammamedcancer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0