Albins födelsedag!

Jodå, så var dagen kommen och vår lille plutt har blivit 1 år. För exakt 1 år sedan (i skrivande stund) var vår Albin 3 timmar gammal och livet lekte. Ännu en bebis skulle få följa med oss hem. En Albin blev det.
Idag väckte vi stackaren vid halv 7 med lite skönsång. Vi gratulerar och så fick han paket...strumpor och en haklapp där det stod " jag ska bli fotbollsproffs när jag blir stor". Ni kan säkert räkna ut vem som valde den eller?! Hahhaha....







Efter påklädning och dylikt så tog vi oss ner i byn och åt frukost buffé...inga bilder därifrån för vi har två matglada barn som hela tiden åt och ville ha mer :) När den ena fått och var nöjd då var den andres slut osv...
Vi gick dock alla därifrån nöjda o glada och mätta. Bilen tog oss vidare till Vellingeblomman och tomtebyn... Moa fick lägga sin önskelista hos den sovande tomten i hans säck. Hon vågade inte själv så Dennis fick göra det :)



Vi traskade hela rundan runt o vid slutet blev det inhandling av klubba som Albin fick smak för...Mums tyckte han. Så lite födelsedags gott fick han allt...Moa delade med sig så givmild som hon är...



Sen körde vi vidare mot Ikea och inhandling av lite diverse saker och intog lunchen där. Albin som ALLTID ska äta själv nuförtiden fick ju göra det även här. Min påg ska vara nöjd, då är jag nöjd :)





Nu är vi så klart hemma igen och jag o Dennis har hunnit med en löprunda i det tråkiga regnet, men de är skönt väder att springa i. Barnen var trötta efter dagens äventyr så båda däckade kl. 19 så nu sitter vi i soffan o slöglor på tv. Skönt. Det har varit en riktigt rolig och trevlig familjedag...precis som det ska vara och jag hoppas att Albin är nöjd med sin dag...
Trevlig kväll alla och ett STORT grattis till min pojke :) Den bästa pojken i världen. Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0