Aj min kropp :(

Nä, ni behöver inte tycka synd om mig då värken är mitt eget fel. Jag har tränat. Förutom träningsvärken i mina ben sedan löprunda igår så har jag nu varit nere på gymmet och kört ett kettlebells pass och det är bra träning det. Usch o aj min arma kropp. Övre delen av överkroppen och armarna är totalt slut och jag orkade knappt hålla i cykelstyret på vägen hem...hahhaa. Ni som undrar vad kettlebells är så är det dessa "kloten"



Det blev fyra olika övningar som var fokuserade på axlarna och det känns nu kan jag säga. Hua hua...jaja, det lär ju kännas imon då det är dags för nästa löprunda. Det är dags att smygstarta löpningen inför Malmö Halvmaraton 2012. Nu ska jag ta mig en varm dusch och hoppas att kroppen ömmar lite mindre efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0