2 veckor o 1 vecka :)

Jodå, fjärde advent är kommen och det betyder 2 veckor som gift och 1 vecka kvar till julafton. Ja, igår var det 2 veckor som gift och 1 vecka kvar till julafton :) Det tycker vi om!!!
I år blir det lite annorlunda...den 23:e dec (lillejul) ska vi fira med min sida hemma hos mamma och i vanliga fall blir det även en dag med pappa (skilda föräldrar) men i år ska min pappa o bror fira ihop med oss hemma hos mamma och det ska blir jätte kul. Det ser jag verkligen framemot :) sen på julafton blir det frukost hos Dennis farmor och sen julaftons firande hemma hos dennis föräldrar. Blir säkert jätte mysigt där också och med massa barn. Det är Moa, Albin och deras 3 kusiner och alla dessa 5 barn är mellan 1-5 år...blir det livat eller vad?! :) Kul!!
Men...idag har det varit kalas hemma hos Elin, Moas kompis. Anna-Karin hade gjort bordsplacering med bokstavs kex...hahha, Gissa om Moa åt sitt namn direkt ?! Sen blev det korv och alla andra barn åt en halv korv men Moa....hon åt 2!!! korvar...ovanligt? Svar NÄ! Sen blev det lek och därefter paketöppning och glass...Detvar jätte trevlig, tack för allt!! :) Dessvärre glömde ju jag kameran men A-K tog bilder som jag hoppas hon mailar över men de har inte kommit ännu så dem får komma i ett senare skede. Jag bjuder på en Albin bild från hans kalas igår istället.



Nu är det nattning av Moa, vilket är Dennis tur att göra idag så jag sitter i soffan o slappar.. Ikväll blir det faktiskt lite chips för ovanlighetens skull en söndag men det har inte blivit nåt gott i helgen så vi har att ta igen...hahhaa. Ha en trevlig kväll alla, imon är det måndag och nedräkningen till julafton kan börja på riktigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0