Vår dag

Vår dag idag har varit toppen. Idga var det Moas första dag på dagis efter 7 veckors uppehåll men det gick över förväntan att lämna henne. Inga sura eller gnällig miner. Hon släppte mig själv och gick in o lekte. Så otroligt skön känsla när det går bra det där med dagis...jag kunde med gott samvete åka til Katja för lite mamma prat och mys :) tycker vi om!!!!



när vi kom hem tog vi på oss och gick till Moas dagis för hämtning. Hon hade haft det jättekul och gått på pottan precis som vanligt och ingen olycka hade hänt :) Stor flicka nu!!!
Efter hämtningen gick vi till ankdammen för lite mellan mål och matning av ankorna...



Därefter gick vi till lekplatsen "båten" för massa lek och när vi var där kom Linda, Lucas o Alina. Lucas o Moa lekte jättebra och klättrade och hade sig. Albin o Alina stat i sina vagnar och mös och jag o Linda satt på bänken och snackade skit som vanligt...alllt i vanlig ordning :)



När vi kom hem var klockan närmare halv 5 så det var bara till att börja med matlagningen. Och gissa vad?! när vi sitter och äter så får vi en trevlig överraskning...Dennis kom hem :) Woho!!!! Kul. Han är bara hemma för ikväll o inatt sen åker han imon bitti igen och kommer hem på fredag :( Får njuta av hans närvaro ikväll i alla fall....like alot!!!! Min älskade...
Nu ska Moa läggas och när hon är lagd så blir det mys på hög nivå...hade varit gott med nåt gott men jag måste hålla igen...F*N att det ska vara så svårt..Grrrr. Blir så arg på mig själv för att jag är sådan gottegris :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0