Uppe med tuppen...

nästan i alla fall. Albin kände för att stiga upp tidigt idag :( Suck, inte jag!!! så nu sitter man här, albin leker fint på golvet och jag datoriserar :) Dem andra sover...funderar på att vila huvudet på soffkudden en stund. Vill inte riktigt börja ta tag i allt riktigt ännu...förresten, där var en mus till igår kväll innan vi gick o la oss. Nu har vi tagit 3 möss...hur många till finns det?? Får se om där är fler nu på morgonen när vi kollar... Usch :(
Idag vet jag inte vad som händer, jag är ganska så trött så vi får se om det blir badet idag eller bara lite rensning och städ här hemma...nu blir det soffkudden tills Albin uttalar sitt missnöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0