tidsbrist :(

Ja, nu blir det kanske lite glest med inläggen...inte för att det varit överdrivet tätt med dem innan men ni fattar. Dennis har ju semester nu så det blir en hel del hitte på saker. Idag har vi varit ute hela fm, klippt gräset, lämnat min cykel på lagning, övat med Moa på sin cykel (det går framåt) och sen har vi varit så onyttiga så vi gick o satte oss på pizzerian och åt pizza till lunch..hahah. Det har jag aldrig gjort förut, men någon gång ska väl vara den första, eller?! Det är härligt med semester, då får man (enligt oss) unna sig vad man vill, när man vill o hur man vill. Man gör i stort sett precis som man vill hela tiden. Det tycker vi om!!!!



TITTUT!!!!



Igår ville Moa leka med Albin där upp medans jag lagade maten och när jag sen kom upp för att titta till dem så hade Moa dragit in Albin i tältet och satt och läste bok...hahahha. Han får stå ut med mycket...ska bli kul att se hur dem kommer vara när dem blir äldre men just nu har dem så härlig kemi och det syns verkligen att dem tycker om varandra.
Nu ska jag gööra mig färdig för sen ska vi till Dennis föräldrar en runda. Får se om de blir fler inlägg i ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0