sista dagen...snyft!

Jahapp, så var söndagen kommen vilket innebär att det är absolut sista dagen på semestern. det är ju semester för mig också när Dennis är hemma varje dag. Då kan vi ju hjälpas åt med barnen :) imorgon åker han iväg på sin utbildning och jag hoppas han kommer hem någon dag i veckan men annars ses vi i alla fall till helgen. Lite sorgligt är det ju allt...men deska nog gå bra det med.
Idag vaknade barnen vid 7 och det är skönt...lagom tid tycker jag. Albin är super snorig och förkyld men verkar inte ha någon feber i alla fall :) Tvättmaskinen snurrar för fullt och jag ska försöka hinna städa idag också så jag slipper stå med för mycket i veckan...det är även barnloppis idag kl. 10 så den ska jag invadera ihop med alla andra mammor i svedala skulle jag gissa :) Jag hoppas på att hitta "dagis" kläder till Moa och vinterkläder...perfekt med loppis...tycker vi om :)
Det ska även veckohandlas inför kommande veckan....men sen tror jag inte att det står mycket mer på schemat. Ta det lite lugnt och umgås med varandra för sen kommer det bli saknad av min älskling :(



Sommarbild av Moa i morfars trädgård och hans härliga gunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0