Ny favvis :)

Ni som hängt med vet ju att vi hyrde film i helgen...vihyrde även en film till Moa. "sammys äventyr". Filmen om sköldpaddorna...jätte söt film och hon har sett den 3-4 gånger. Vi beh inte lämna tillbaka den förrän på lördag :) Blir nog ett par filmvisningar till...hahaha. I alla fall så är det mycket musik i filmen och en av låtarna är nedanstående och den är riktigt bra. Det är nog min nya favorit just nu.



Lyssna o njut :)
Annars idag då...ja, vi var ju hos Dennis föräldrar och det var lika trevlgt som vanligt. Det blev så klart fika men jag åt endast 2 kanel gifflar...*sorry*
När vi sen kom hem så skulle vi gå o hämta min cykel men då kom regnet så vi struntade i det och stannade hemma och byggde pussel och byggde lego :) Jag kände mest för att krypa ner i soffan, under täcket, med en STOR godispåse och kolla desperate housewifes men icke. Jag tog på mig gym kläder och cyklade till gymmet istället. Mycket bättre och jag känner mig piggare och vill inte längre ha godis. Soffan o DHW vill jag fortfarande ha....hahahah.
Imon bär det av till Zoo i köpenhamn för oss, mamma och syrran med familj. Ska bli riktigt skoj och Moa ser framemot det. Nu ska jag ta mig en proteindricka och lite frukt. Ha de o Go kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänkte att det var dags att skriva en liten kommentar :)

Dina barn är så fina. Och vad du är duktig som springer så mycket och långt. Jag började för ett tag sen med löpning, men eftersom jag har ansträngnings astma, så måste jag gå emellanåt. Jag hoppas att det blir bättre med mer träning.

Ha det så bra! Kram

Carro

2011-08-10 @ 14:38:31
URL: http://carolinebartlett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0