Ny dag...torsdag

Japp, ny dag och redan torsdag vilket betyder att Dennis bara jobbar imon också och sen är han hemma hos oss i 3 veckor. Det känns som att det kan behövas, så fort nåt går mot moa nu så gnäller hon efter pappa. Så de kan nog vara bra...för dem båda :)
Igår blev de inget särskilt roligt blogginlägg....strömmen gick när jag stod i duschen. Kul, beckmörkt blev det. hahahha. Men den var borta i hela området så vi var inte ensamma. Jag gick o la mig tidigt i alla fall. 
Under eftermiddagen igår så blev det i alla fall inget bad...de var lite för kalla  vindar för det så vi tog bara en promenad med Linda, Lucas o Alina. Vi stannade för glass och lek på lekan.





Idag blev det sovmorgon igen. Jag o Albin gick upp vid 7 tiden men Moa vaknade inte förrän närmare halv 8 :) Skönt! Det blev påklädning och sen en promenad med Nisse. Lite över 9 kom mamma förbi och vi åt frukost ihop och snackade som vi är bra på :) Lika trevligt som alltid.
När hon gått så lekte jag med Moa och sen vaknade Albin närmare 12 och då åt vi lunch. Därefter gick jag o mina älskade barn ut på en runda. Vi stannade på olika lekplatser och kom inte hem förrän 3 timmar senare :) Det var riktigt kul o mysigt och jag ägnade hela mig själv åt Moa. Albin fick gunga lite men annars sov han eller satt i vagnen o lekte.











Nu är det kväll, barnen sover och jag o Dennis ska äta hemmagjord nyttig glass. är den god lägger jag ut receptet imon :) Endast 170 kalorier på en portion...woho!! Idag är en svår dag att vara nyttig tycker jag....är sugen på precis allt. Suck!!!! Nu glass och sen tv tittande, kanske kan flörta in mig på DHW...hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0