Ny dag...igen

Puh...tiden bara sticker iväg och jag hinner aldrig ifatt :( Dennis kom hem igår kväll för en snabb visit dock men ack så kul och mysigt :) Han gick lika fort igen i morse...vid kvart i 7 steg han utanför dörren och kommer hem på fredag eftermiddag/kväll.
Jag o barnen gör allt för att sysselsätta oss och jag tycker att vi klarar oss lysande. Idag blir det dagis för Moa i vanlig ordning, hoppas på lika bra lämning idag. Då ska jag och Albin bege oss hem för att städa och tvätta lite, Behövs det med. Sen ska lilla damen hämtas igen och väl hemma igen så kommer min lilla söta älskade Louise på besök :) Vi har varit kompisar sedan vi var 7 år...tänk,de är 20 års vänskap i år. Förstår ni vad jag menar med att tiden springer iväg med mig :( ??
Kvällen blir lugn och när barnen somnat blir det lite träning på min gymboll,jag kommer ju inte iväg på någon träning nu när Dennis är iväg, får ta det i en koncenrerad dos i helgen ;) men lite boll och promenader ska väl räcka för nu..
Dieten går bra än så länge, dock bara dag nummer 3 idag, igår var jag hungrig men de är väl så de ska vara under diet?!
Nu ska barnen få kläder på kroppen och tänderna borstade och sen är de min tur. Därefter promenerar vi till dagis....see you!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0