Monday morning...igen

så var den där måndagen kommen igen och även denna gång betyder det att dennis går på en jour vecka. Nu börjar jag bli van och jag bryr mig inte så mycket så det är skönt. Dessvärre verkar sovmorgnarna vara slut. Moa skulle upp när Dennis skulle upp idag fast då tar han henne så jag ligger kvar tills han ska köra till jobb :) Tycker vi om,men ändå skönare när hon inte vaknade förrän vid sju och lite över :)
Vi har ätit frukost och om en stund tänkte jag att vi skulle bege oss ut på en lång promenad...tack o lov för den stora vagnen :) I eftermiddag blir det tåget in till malmö med Linda, Lucas o Alina och ikväll har Dennis övning så när barnen somnat idag betyder det....egentid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0