Lite ruggigt

Ruggigt är nog rätt ord för dagens väder...usch. Det är kallt, blåsigt och grått.Va f*n är detta?! Är det hösten som kommit eller? Åhhh...jag blir så attans trött på vädert. Det har ju inte varit ett uns av sommar ens....vill ha värme och sol. Lite D vitaminer tack!!!
Men men...livet går vidare och idag packade dennis sin väska och begav sig av på sin utbildning. Nu är det jag o barnen och vi gick upp samtidigt och åt frukost och sa hej då till vår älskling.
Sen blev det påklädning och därefter traskade vi ut för ett möte med Anna-Karin och Elin på lekan. När vi nu kom hem så hade det gått två timmar....Skönt med frisk luft trots att det är ruggig luft ;)



Nu röjer Moa o Albin runt i vardagsrummet och snart ser det väl ut som det brukar. Leksaker på varenda liten golvbit, inte mycket yta att sätta ner sina fötter på men bara dem har kul och sysselsätter sig själv så kan dem få göra i stort sett vad dem vill (inom vissa gränser förstås)...hahaha.
Nu ska jag snart ut och förbereda lunchen, barnen får rester och jag tar min egen diet mat...hittills går det bra, men har ju bara gått 4 timmar sedan jag vaknade :)
I eftermiddag blir det lek med familjen på nr. 17...det var riiiiiiktigt längesedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0