Lite fix o sånt

ja, dagen har varit blandad och jag kan börja med att ge er information ang våra nya "förrådsdjur"...antalet fångade är 6 stycken möss :( Suck!! Men trots det så har vi fått rensat förrådet och varit på tippen med en hel del. Alltid kul och fint när det blir gjort. Nu finns de bra plats och inget onödigt ligger och skräpar...tycker vi om :)
Jag har även fått städat ovanvåningen och bäddat rent i alla 3 sängarna. Vår stora, Moas mellan och Albins lilla :) Så nu innan sänggång blir det en dusch och sen nerkryp i en väldigt gott doftande, mjuk och härlig renbäddad säng.det är ju så förbaskat skönt.
Annars har dagen varit bra, ganska så lugn. Moa verkar inte vara helt kry...nåt som lurar är där nog. Hon är snorig och nyser hela tiden och sen säger hon att hon har ont i sitt ben. Tror dock att det är växtvärk. Hon säger det gör ont i höften/låret...där uppe. Kan de vara så? Och nu ikväll när hon skulle lägga sig så var hon lite glansig i ögonen men ingen feber. Får se hur de är med henne imon, annars blir det bad.
Vi ska även besöka Malmö festivalen en runda imon efter badet och gå upp o ner för att se på allt roligt folk och roliga saker :)
Nu ska jag kolla tvätten i torktumlaren och ta ut det som är i tvättmaskinen och hänga upp det och sen ta mig en dusch och därefter.....SÄNGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0