Liiiite dåligt...jag vet

Ja, nu är det ju så att det är semester och då blir det dåligt med inläggen...förlåt!! I tisdags var vi på zoo i köpenhamn med min mamma och min syster med familj. Det var jätte trevligt och trots en del skurar så höll vi oss torra för vi hade tur att vara under tak vid båda skurarna :) Bilderna får prata för sig själv...













Jag har fler bilder..tog runt 100 bilder men det tar lite tid att lägga upp dem och den tiden har jag inte just nu, för jag ska dessvärre till tandläkaren :( *suck* Efter tandläkaren så ska vi köra in till malmö o hämta våra nummerlappar inför loppet...woho!!! Sen blir det lunch på "kniv o gaffel" och därefter en tur på Burlöv Center. Nu under semestern spenderar vi mycket tid överallt utom hemma och vi spenderar mycket tid ihop...vi myser, åker runt på saker, skämmer bort oss med luncher ute och köpe mat osv. Vi skojar och har roligt så därför blir det inte mycket dator tid och blogg tid...skriver ikväll igen, men nu är det tandläkaren...pust!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni hade det trevligt på Zoo gumman :). Inget vidare kul att gå till tandläkaren men ett måste tyvärr :( Håller tummen på att du inte har några hål. Puss & Kram

2011-08-11 @ 12:51:13
URL: http://mitt-underbara-liv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0