Kalas hit o dit....

Jajamen, idag har det varit en massa kalasande. Ja, massa o massa...2 stycken. Hahahha! Först hos Lilla Jennifer som fyllt 6 år och sen hos Dennis mamma. Hos syrran blev det lunch bjudning och på andra kalset blev det pizza buffé...Mums! och otroligt skönt att inte behöva tillaga en endaste maträtt idag, förutom frukost och mellis. Det har varit en väldigt trevlig dag...



På kalas nummer 2 så blev det fiskdamm och Moa fiskade upp en Hello Kitty målarbok. Bredvid henne står kusin Theo och observerar :)



Albin fick en mjukis nalle...här visar han dock inte hur glad han blev för den. För just då var han väldigt gnällig och snorig och inte på humör direkt. Ikväll när han hoppade i säng så visade tempen 38,3...hoppas de inte blir värre..



Theo, albin och Dennis pappa...deras farfar :)

Nu är vi äntligen hemma och kan slappa i soffan, magen är fullproppad med alla godsaker så det spretar hit o dit :) Denna semestern har varit den sämsta någonsin matmässigt. Jag har bara ätit, ätit och ätit. Godis, mat, kakor, chips, läsk och allt det där en gång till. Puh!! Blä!!!
Så på måndag morgon börjar min diet kur med ett paket jag beställt från gymgrossisten. Det blir diet pulver, ALA tabl, CLA tabl, Omega 3 tabl, vitaminer och dietbars. Till middag blir det proteiner och sallad. Ingen hård träning...endast raska,långa promenader, ett fåtal löprundor på enbart 5-6 km.
Detta ska jag hålla i ca 4 veckor...så ska de nog bli ordning och reda på kroppen igen :) Längtar tills jag ska starta, känner mig ganska så äcklad av all skit man kan stoppa in i huvudet...Usch, Fy!!! Blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0