Helt ärligt...

Hur mycket regn kan de komma egentligen? Allt vatten borde ta slut snart. Det bara regnar, regnar o regnar...heeeela tiden :( *suck* Jajja, får väl lita på Dennis pappa då han säger att det ska vända i helgen och att nästa vecka ska bli mycket bättre. Då är de ju dags för Lalandia...woho!!!!
Det gick bra hos tandläkaren för er som undrar...inga hål och han sa att jag borstar fint :) *big smile* klapp på axeln till mig.
Idag har vi hämtat ut våra nummerlappar till loppet på lördag....Dennis o jag har 1217 o 1218. Håll nu alla tummar o tår för oss på lördag. Vi ska springa som bara den...2,1 mil ska vi beta oss igenom. Hihihi!
Vi har även varit en runda hos Dennis föräldrar och fikat, sen har vi handlat lite kläder på Burlöv center.Bland annat en supersöt höstjacka till Moa...
Sen vi kom hem har vi bara varit hemma o lekt och nu kollar Moa på film...vad ska man göra i detta väder?! Imon har vi inget planerat så vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute o leka annars stannar vi inne o bakar sen måste vi ju självklart ladda upp inför lördagen. Åhhh, vad jag är taggad. Ska bli så kul och jag hoppas innerligt att jag vaknar upp med en kropp pigg som Moas :) Bra dagsform efterlyser jag helt enkelt....återstår att se.
Ikväll blir det en lugn kväll med tända ljus, kanske en film annars dhw och så någon kvällfika så klart. Jag ska även knappa in en bra spellista till loppet och sen ska det göras listor på handling och packning till Lalandia. Puh, alla dessa måsten...men vad gör det. I love my life :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0