Här igen...

ja, lördag morgon o inte blev det sovmorgon här inte. Moa kom klockan 6 och då vaknade även Albin. det slår aldrig fel att han vaknar precis efter Moa eller vice versa.. Dem har ju rummen bredvid varandra så de är kanske inte så konstigt. Inte direkt så att dem förstår det där med att vara tysta i heller när dem vaknar. Men men, vad ska man göra, kan inte byta rummen i heller...så här får det vara. Bara till att gilla läget, men jag är trött :)
idag blir det kalas för hela slanten, kanske.....vi ska i alla fall på första kalaset vid halv 12. Det är min syster minsta, Jennifer, som fyllde 6 år i onsdags. Sen får vi se hur det blir i eftermiddag. Det kalas ska i så fall vara hos Dennis mamma som fyller år idag. Grattiis till er båda :)
Nu ska jag först av allt ge Albin frukost och sen får jag väl fixa frukost till dem andra, Dennis sover dock fortfarande. Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0