Förlåt!!!

Fick lite dåligt samvete där av musen som jag visade på bild men....om det får er att må bättre så ska ni veta att jag är världens djurvän och det tar verkligen emot att göra detta mot dessa stackars djur. Jag kunde inte ens titta på den första musen vi fångade :( Stackare...
Idag har vi i alla fall varit på lekland och Moa hade kul...som alltid. Ja, ska inte skämmas, Jag o Dennis hade också skoj..hahahahaha :)
Annars har vi i stort sett tagit det lugnt idag, laddar inför en rensning av förrådet, kan ju inte göras förrän mössen är väck. Så antingen blir det rensning av förrådet imon eller oxie badet...får se...jag återkommer. Nu blir det sängen...vet ej när barnen vaknar?!
Go natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0