En bra dag idag...

Nu är jag vaken o än så länge känns min kropp ganska så lätt och min dagsform är ok. Jag hade dock hoppats på att vakna lite lättare i huvudet. Det känns lite tungt :( Men....det ska nog bli bra uppåt dagen. Loppet är ju trots allt inte förrän kl. 15. Riktigt kull ska de blir...har nog redan sagt det. Hahhaha..
Moa o Dennis sover fortfarande, om dem nu inte vaknar av Albin vilda lek, men jag o Albin är uppe o han har fått frukost också. Jag väntar på dem andra.....
Idag händer det inte så mycket....tänkte städa lite på fm och senpacka allt som ska med. Barnen ska ju sova hos min mamma och vi ska lämna dem redan vid halv 2 tiden. Mycket packning för en natt...
Sen blir det loppet och därefter ikväll kl. 19 så kommer Maria o Eddie hit. Vi ska äta middag ihop och sen vidare in till malmö. Jag kan redan nu säga att jag kommer inte må bra imorgon...varenda liten del i min kropp kommer nog göra ont men de är de värt...nu ska jag leka med Albin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0