Den hale ålen :)

Idag blev inte tankarna alls som planerat...tanken var bad o sen malmö festivalen. Men...Moa vaknade och var ganska så förkyld och det ösregnade. Alltså inget bad o inget festivakl gående....kanske imon ;) idag blev det istället en tur till Burlöv center där jag fyndade ett par jeans shorts för 49 kr..hade kostat 199 kr samt en tjocktröja til Moa för 49 kr som hade kostat 149 kr...är det fynd eller? Vi köpte även mössa o vantar till Albin o en fin mössa till Moa.
När vi sen kom hem så lunchade vi och tog oss en tur till biblkioteket för att skriva ut lite papper och lämna tillbaka lånade böcker. Dock inget lånekort med oss så vi kunde inte låna nya böcker och det ville inte Moa ta in så hon fick ett smärre utbrott. Hem igen....
Dennis stack o träna, ja o Moa städade o Albin sov. Sen var det min tur att träna och Jag tog en löprunda på 7,2 km...skönt och  jag hade spring i benen, alltid kul att springa då.
men...för att komma till rubriken då. Albin har verkligen fått in tekniken på att ta sig fram o nu får man ha ögon i nacken för rätt som det är så är han någon annanstans än där man såg honom först :) Kul!!!
Har filmat honom lite idag och så här ser hans teknik ut...

Duktig va?! Förresten, mus nummer 7 blev fångad imorse..inte klokt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sååå söt! Så duktig han är som kan hasa sig fram så :)

2011-08-27 @ 12:53:36
URL: http://carolinebartlett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0