Dagen efter dagen efter...

hahaha....ja, idag är det dagen efter dagen efter...fattar ni?! Om det kändes i benen igår så är det inget mot hur det känns idag. Jag går bokstavligen talat som om jag gjort i byxan. Stelbent och ingen rytm för fem öre. Usch, aj!! men men, bara bita ihop....det är ju mitt eget fel och det känns grymt skönt att det känns i kroppen.
Idag blir det massa fix och don inför avfärden imorgon. Vi ska handla, packa, ge blod, lämna Nisse, hälsa på pappa och förbereda maten. Så idag blir en dag med fullt upp. Just nu sover dock Albin, tänk att han blev 8 månader igår, och jag tännkte ta fram alla sakerna som ska packas ner. Ja,, de mesta av det i alla fall. Finns ju vissa saker som behövs imorgon bitti som vi måste komma ihåg att packa ner när dem har använts.
Så...in i garderoben och fram med kläder o dylikt. Imorgon börjar semestern....woho!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Strångt jobbat av dig gumman, att du orka springa så långt, det fattar jag inte :) bara när jag läste ditt inlägg hur långt du sprang så börja jag och flåsa :)) haha. Härligt med semester imorgon gumman. Hör av dig när ni kommer hem så tar vi en fika. Ha nu en underbar semester och njut och va rädda om er. Puss & Kram :)

2011-08-15 @ 10:10:45
URL: http://mitt-underbara-liv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0