bara 1 vecka kvar..

OMG...det är bara en vecka kvar tills Malmö Halvmaraton går av stapeln....2,1 mil ska jag springa igenom tänkte jag. O dagen efter blir lille Albin 8 mån...är man klok eller vad?! Hahahha...jaa, utmaningar tycker vi om :) Endast två löprundor kvar tills nästa lördag och det blir korta rundor så mina ben kan vila sig resten av tiden. Ska nog gå bra.
Idag vaknade barnen kl. 7 och Albin har gnällt i stort sett hela morgonen. Han fick en alvedon för jag tror det är fler tänder på gång. Två stycken där nere är på väg upp och det ser ut som någon där uppe också tittar ut...Svårt att få titta i den lilla munnen.
Fimerna igår var roliga och den med Adam Sandler var helt klart bäst...riktigt rolig var den och jag skrattade flera gånger. Jag var dock lite skrattig igår men de är bara roligt att se en kul film då.
Nu är Dennis på fysträning och blir det inga larm så väntar vi hem honom vid 12 tiden..sen har vi hela eftermiddagen ihop o 3 veckor fram :) Tycker vi om. Vi har dock inget planerat idag, han har ju trots allt jouren vilket betyder att vi inte kommer så långt men lite utelek i det fina vädert blir det alldeles säkert.
Nu ska jag in på fuji.se och beställa lite bilder...man kan verkligen göra allt över nätet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0