1 Augusti

Kan alltså inte fatta det...vi går in på sista sommarmånaden. Bara augusti kvar av sommaren men det bästa med allt är att Dennis inte ens har börjat sin semester. Vi har allt att se framemot...ska bli kul, skoj o mysigt med semester :)
Idag tog vi en lång promenad på morgonen och på den rundan stötte vi på dessa varelser



Efter rundan kom vi hem, åt mellis och sen fick Albin sova. Moa o jag lekte och sen fick hon kolla på en film. Lite över 12 gick vi hem till Linda, Lucas o Alina för att möta upp och ha följe till stationen. Vi skulle ta dem fina lila pågatågen in till malmö central. Linda skulle göra det vi alla andra vill göra, antar jag. Hon skulle boka en resa som går av stapeln i januari....FUSKIT!!!!! *avis*
Sen gick vi runt i stan och det skulle inte förvåna mig om ni ser Moa oLucas i tidningen imorgon...som de höll låda i hela malmö stad. I stort sett alla som gick förbi tittade och skrattade åt dem....och dem hade det super roligt. När vi sen gick in på Lagerhaus, som också var den enda affären, så ångrade vi oss ganska så genast att vi gick in med huliganerna. Dem sprang runt bland glass, hade saker på huvudet och lekte spöken, dem skulle röra på allt och byta plats. Dem skulle bråka o skrika lite med varandra osv. Kan ni se cenariot...tyvärr kan jag :( Dock var det nog bara vi som kände så för ingen annan verkade bry sig så mycket och skrattade mest åt dem och när vi sen skulle betala våra ljus så frågade kassörskan...är ni vänner nu?!
Därefter blev det tåget hem igen. Puh....





Nu är dennis iväg, barnen sover och jag ska ut och göra mig en choklad dricka och en knäckemacka. Sen blir det soffan och ett par avsnitt av Desperate Housewifes....love it!!!
Imorgon, tisdag...vad ska man göra då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0