What a day :)

Ja, idag har det gått i 1 hela tiden. Katja o Valter kom redan kvart i 9 i morse...det blev lämning på dagis och sen direkt till babycafé. Jätte trevligt var det. Hem här igen och äta lunch och sen körde dem hem när jag skulle gå och hämta Moa igen. Vädert har verkligen varit växlande idag...i morse var det grått och tråkigt och när vi skull egå till dagis började det ösregna, sen duggade det lite. När vi gick hem från babycafé så var det uppehåll men grått. När jag sen skulle gå och hämta Moa så sken solen och det var behagligt förutom att det stormade lite sådär lagom oskönt :(


Just nu så gymmar Albin med ett gym som har alltför dåliga batterier att det har hängt upp sig...Moa lyssnar på Barbie girl för femte gången, med tomteluvan på och läser Nasse boken :) Hon säger: lyssna barbie mamma, barbie igen mamma...suck, så bra är inte låten!

Dennis slutar jobba om en halvtimme och när han kommer hem så blir det väl matlagning och en lugn och skön kväll. Fredag imorgon och då får jag mina tre kusiner på besök...kan inte ens gissa hur mycket snack det kommer blir :) Nu får jag gå och leka med mina barn....

Kommentarer
Postat av: Angelica

En hel del hihi.... tack för ditt sms igår :) Ses sen kram

2011-04-08 @ 06:59:08
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0